1. Zapisy
1.1. Rekrutacja na bloga odbywa się w zakładce do tego przeznaczonej, czyli w "Zapisach".
1.2. Zostawiasz w zgłoszeniu swój e-mail z G-mail.
1.3. Na zaproszenie czekasz trzy dni. Jeżeli po tym czasie zaproszenia nie dostaniesz, powiadom o tym Administrację w zakładce "Administracja".
1.4. Na przyjęcie zaproszenia masz pięć dni. Jeżeli tego nie zrobisz, zaproszenie zostanie anulowane!
1.5. Po przyjęciu zaproszenia automatycznie masz obowiązek uczestniczenia w życiu bloga.
2. Aktywność
2.1. Aktywność jest jedną z najbardziej najważniejszych rzeczy na blogu. Bez tego blog nie żyje, a tego raczej nie chcemy.3. Notki i Karty Postaci
2.2. Po opublikowaniu karty masz obowiązek uczestniczenia w życiu bloga. Dlatego prosimy, żebyś bywał na blogu więcej niż raz na tydzień.
2.3. Jeżeli Administracja bloga zauważy, że jakiś autor tydzień po opublikowaniu karty nie jest aktywny na blogu, ma prawo do upomnienia. Jeżeli po tym autor nie będzie wciąż aktywny, możliwe, że zostanie usunięty!
2.4. Można oczywiście brać urlopy! Administracja rozumie, że niektórzy nie mają stałego dostępu do komputera, czy mają jakieś problemy w życiu prywatnym.
2.5. Bierzemy urlopy tylko na czas określony.
2.6. Można przedłużać termin urlopu.
2.7. Po upływie terminu urlopu, autor ma obowiązek w ciągu dwóch tygodni wrócić na bloga. Jeżeli tego nie zrobi, zostanie usunięty z listy autorów.
2.8. W przypadku, gdy aktywność na blogu upadnie, zorganizowane będą Listy Obecności.
2.9. Listy Obecności będą trwać nie dłużej niż 2-3 tygodnie.
2.10. Autor, który nie podpisał się po Listą nie zostaje automatycznie usunięty. Ma prawo w ciągu dwóch tygodni napisać w "Administracji", iż chce znów uczestniczyć w życiu bloga. Wtedy jego postać zostaje znów wpisania do listy linków.
2.11. Jeżeli jednak tego nie zrobi, zostaje usunięty.
2.12. Jeżeli jednak którykolwiek autor nie będzie miał czasu na bloga i zdecyduje, że odchodzi, pisze o tym w zakładce "Administracja", po czym jego prośba zostaje spełniona.
2.13. Można oczywiście wrócić na bloga w oczywisty sposób - znów zostawiamy swoje zgłoszenie w Zapisach.
3.1. Karta Postaci to nasza wizytówka. Czyli powinna wyglądać estetycznie.4. Wątki i Komentarze
3.2. Nie musi być napisana idealnie, jednakże uważajmy by nie popełnić wielu błędów ortograficznych.
3.3. Nie ma wymogów co do długości Karty Postaci. Może być krótka, może być długa. Ale żeby zawierała najważniejsze informacje!
3.4. Karta Postaci powinna zawierać podstawowe informacje na temat postaci, jej historię oraz charakter. Jeżeli dodajemy zdjęcie nie przedstawiające twarzy postaci, pofatygujmy się do napisania wyglądu postaci.
3.5. Darujmy sobie emotikony w notkach i kartach, jak i wątkach.
3.6. Notki nie są obowiązkowe, aczkolwiek mile widziane. Wiec piszmy!
3.7. Mile widziane notki grupowe.
3.8. Nie numerujemy notek ani Kart Postaci.
3.9. Co do zdjęć w Kartach Postaci - jeżeli jedno, nie linkujemy, jeżeli po kilka, to resztę linkujemy.
3.10. Odstęp między Kartami Postaci wynosi 30 minut. Jeżeli chce się zasłonić kartę notką, odstęp wynosi również 30 minut. W przeciwnym wypadku - dwie godziny. Odstęp między notkami wynosi również dwie godziny.
4.1. Wątki piszemy w pierwszej lub trzeciej osobie liczby pojedynczej.
4.2. Starajmy sie pisać dłuższe wątki. Są one wtedy o wiele lepiej prowadzone i bardziej interesujące.
4.3. Jeżeli doskwiera nam brak weny, nie odpisujmy. Poczekajmy aż znowu nas natchnie do pisania!
4.4. Zawsze witamy miło nowych autorów, regularnie prowadzimy wątki i komentujemy szczerze notki innych!
4.5. Krytyka tylko uzasadniona, inna zostaje zignorowana.
5. Inne
5.1 Na blogu ma być miła atmosfera, także nie mamy się kłócić ani być sobie nawzajem złośliwi!
5.2. Rozsławiajmy bloga wśród znajomych, na swoich blogach (nie tylko grupowych), czy stronkach na facebook'u. Nuż się ktoś zapisze!
5.3. Jeżeli na blogu powstanie jakikolwiek konflikt, Administracja szybko się tym zajmie.
5.4. Administracja ma prawo do zmiany regulaminu.
5.6. Informacje o zajęciach dodatkowych, na jakie uczęszcza postać, zajęty wizerunek oraz numer pokoju pozostaw odpowiednio pod zakładkami "Zajęcia dodatkowe", " Zajęte wizerunki" i "Internat". Pod zakładką "Wolne postacie" możesz dodać propozycję wolnej postaci do przejęcia.
5.7. Na znak, że zapoznałeś się z Regulaminem, w zgłoszeniu musisz napisać hasło (ostatnio oglądany serial bądź film), e-mail, imię i nazwisko postaci (jeżeli takowego jeszcze nie wymyśliłeś, napisz o tym) oraz czy tworzy się postać własną bądź z wolnych.
ostatnia aktualizacja: 13.06.2013
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz